مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-08پزشكي

پروازها کانون خطر انتقال بیماری اند / کمبود تخت ICU اطفال در خوزستان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تلاش برای رفع کمبود تخت های ICU اطفال در استان خوزستان در شرایط فعلی موج بیماری خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تلاش برای رفع کمبود تخت های ICU اطفال در استان خوزستان در شرایط فعلی موج بیماری خبر داد.

دکتر سید محمد علوی در پایان جلسه قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (19 بهمن ماه) برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در نیمه موج بیماری با سوش غالب اُمیکرون هستیم و مشخص نیست چه زمانی به پیک برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز خدمات سلامت، مراکز منتخب و اورژانس ها و کلینیک های تنفسی استان خوزستان 10 تا 11 برابر شده است.

موارد بستری نیز چهار تا پنج برابر شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با آمادگی بیمارستان های خوزستان، در حال حاضر ضریب اشغال تخت های عادی اختصاص یافته به بیماران مبتلا به کرونا حدود 50 درصد است که 60 تا 70 درصد تخت های ICU اختصاص یافته به این بیماران اشغال شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه موارد بستری کودکان مبتلا به کرونا در این موج بیشتر از گذشته است، از نظر تخت های ICU اطفال کمبود داریم که درصدد برطرف کردن این نقیصه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازها کانون خطر انتقال بیماری اند / کمبود تخت ICU اطفال در خوزستان

پروازها کانون خطر انتقال بیماری اند / کمبود تخت ICU اطفال در خوزستان