مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-08فرهنگي

«ماه به روایت آه» زرویی نصرآباد به چاپ دهم رسید


«ماه به روایت آه» نوشته مرحوم ابوالفضل زرویی نصرآباد روایت او از زندگانی و شخصیت حضرت ابوالفضل العباس(ع) توسط انتشارات نیستان به چاپ دهم رسید.

- ، چاپ دهم ماه به روایت آه نوشته مرحوم ابوالفضل زرویی نصرآباد روایت او از زندگانی و شخصیت حضرت ابوالفضل العباس (ع) – ماه بنی هاشم – از سوی انتشارات کتاب نیستان وارد بازار نشر شد.

نویسنده در این کتاب کوشیده تا از زبان دوازده راوی، ناگفته هایی از قبل و بعد از شهادت پرچمدار کربلا را با امانتداری، پایبندی به مستندات تاریخی و روایی و پرهیز از اغراق، روایت کند.

بر خلاف انتظار، در کتاب به شکل و شیوه ی شهادت حضرت ابوالفضل (ع) اشاره ای نشده و نویسنده عمده ی همت خود را صرف بازگویی و رازگشایی از اموری کرده که با وجود جذابیت برای مخاطب متاسفانه کمتر به آنها پرداخته شده است.

اموری همچون خانواده ی مادری، کودکی، ازدواج، فرزندان، برادران، حیطه ی دانش و معرفت و جایگاه آن حضرت در میان اهل بیت و مسلمانان آن روزگار.

از دیگر جذابیتهای این کتاب، ذکر تاریخ شمسی تمامی رخدادهاست که خواننده ی فارسی زبان را با زمان وقوع حوادث در روز و ماه و سال هجری شمسی آن وقایع آشنا می کند.

زرویی در نگارش این دوازده روایت، با تکیه بر منابع دست اول تاریخی و مطالعه و فیش برداری از قریب شصت کتاب، ضمن رعایت ایجاز، پرهیز از اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ماه به روایت آه» زرویی نصرآباد به چاپ دهم رسید

«ماه به روایت آه» زرویی نصرآباد به چاپ دهم رسید