مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-08سياسي

امیر صباحی فرد ، روز نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پیامی روز نیروی هوایی ارتش را به فرمانده و کارکنان تلاشگر این نیرو تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام امیرسرتیپ صباحی فرد به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر ارجمندم امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم نوزدهم بهمن ماه، سالروز پیمان و عهد تاریخی کارکنان ولایی و با بصیرت نیروی هوایی ارتش با بنیان گذار انقلاب اسلامی، حماسه ای عظیم را در تاریخ این مرز و بوم به یادگار گذاشت.

افتخاری که با پیشتازی در پیوستن به انقلاب، همراه شدن با صفوف مردم و بیعت با امام عظیم الشان انقلاب همچنان در کارنامه ی نیروی هوایی قهرمان می درخشد.

بی تردید امروز ذکاوت، هوشیاری، قدرت ایمان و تبعیت از فرمایشات گرانقدر رهبر معظم انقلاب، نیروی هوایی ارتش را در چنان جایگاه برتری قرار داده است که علی رغم اعمال تحریم های ناجوانمردانه بخصوص در حوزه ی نظامی، پله های ترقی و پیشرفت را با تکیه بر کارکنان فنی، متخصص و متعهد خود بیش از پیش با موفقیت و صلابت هرچه تمام طی می کند.

امید است با استعداد، ظرفیت و توان بالایی که در بیخ و بن این نیروی الهی نهفته است، هر روز مجهزتر، با انگیزه تر و آماده تر از قبل شاهد عزت و اقتدار آفرینی یکی از مهمترین ارکان دفاعی کشور باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر صباحی فرد ، روز نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت

امیر صباحی فرد ، روز نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت