مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 13:172022-02-08سياسي

دومین مدیرکل بانو در گلستان منصوب شد/ دکتر فاطمه محمدی مدیرکل انتقال خون گلستان شد


مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور طی حکمی دکتر فاطمه محمدی را به عنوان مدیرکل سازمان انتقال خون استان گلستان منصوب و معرفی کرد.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور طی حکمی دکتر فاطمه محمدی را به عنوان مدیرکل سازمان انتقال خون استان گلستان منصوب و معرفی کرد.

پس از استقرار استاندار جدید و تیم مدیریتی مد نظر وی در استانداری گلستان روند انتصابات به مرور ابتدا در ستاد استانداری، سپس در فرمانداری ها و نهایتا مدیران کل دستگاههای اجرایی و خدمات رسان استان گلستان آغاز شد.

یکی از دغدغه های فعالان سیاسی و اجتماعی و به ویژه بانوان که در چند نشست رسانه ای و تخصصی نیز مطرح شد، موضوع انتصاب بانوان و بهره مندی از ظرفیت این قشر عظیم جامعه در مدیریت های مرتبط و متناسب با ویژگی ها و توانمندی های سرشار بانوان بود.

استاندار گلستان در نشست مطبوعاتی خود دو بار بر اعتقاد خود مبنی بر استفاده از بانوان در مدیریت های سطوح مختلف استان تاکید کرده و حتی از تلاش نافرجامش برای انتصاب یک بانو در مسند فرماندار در شهرستانهای استان خبر داد و در بیانی صادقانه نیز در این حوزه به مجموعه مدیریتی خود نمره خوبی نداد و تاکید کرد که در انتصاب معاونین فرماندار، مدیران کل دستگاههای اجرایی و نهادهای دیگر بر روند این انتصابات سرعت بخشیده و بر تعداد آن ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین مدیرکل بانو در گلستان منصوب شد/ دکتر فاطمه محمدی مدیرکل انتقال خون گلستان شد

دومین مدیرکل بانو در گلستان منصوب شد/ دکتر فاطمه محمدی مدیرکل انتقال خون گلستان شد