مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 13:322022-02-08اقتصادي

چهارمین نمایشگاه کار با حمایت انتخاب الکترونیک برگزار شد


چهارمین نمایشگاه کار با حمایت انتخاب الکترونیک برگزار شد چهارمین نمایشگاه ملی کار ایران با حمایت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک (بزرگ ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی در ایران) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز ارتباطات رسانه ای انتخاب الکترونیک، این نمایشگاه در روزهای چهاردهم الی شانزدهم بهمن ماه در محل بوستان گفتگوی تهران با اهتمام ویژه به دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت برگزار شد و فعالیت غرفه اختصاصی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک نیز که به عنوان حامی اصلی در این نمایشگاه شرکت کرده بود با استقبال کم نظیر بازدیدکنندگان همراه بود.

در طی سه روز فعالیت غرفه اختصاصی انتخاب الکترونیک در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان با شرایط و رویکردهای اشتغال در زنجیره ارزش بزرگ ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی ایران و نیازهای این گروه صنعتی در زمینه مشاغل مختلف و منابع انسانی آشنا شدند.

همچنین در روز پایانی این رویداد کریمی، معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی بازدیدی از غرفه گروه صنعتی انتخاب الکترونیک و نشست مشترک با مدیران ارشد گروه صنعتی انتخاب الکترونیک نسبت به رشد افزون و توسعه این گروه صنعتی ابراز امیدواری و بر لزوم برداشته شدن موانع تولید در صنعت لوازم خانگی، تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین نمایشگاه کار با حمایت انتخاب الکترونیک برگزار شد

چهارمین نمایشگاه کار با حمایت انتخاب الکترونیک برگزار شد