مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-08بين الملل

سفیر روسیه در تهران: کار در نیروگاه اتمی بوشهر یک روز هم متوقف نشد


سفیر روسیه در ایران ضمن ابراز خوش بینی نسبت به چشم انداز همکاری های نظامی-فنی بین مسکو و تهران، گفت روسیه در حال بررسی پیشنهادات ایران مبنی بر همکاری در حوزه انرژی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، لِوان جاگاریان سفیر روسیه در ایران نسبت به چشم انداز همکاری های نظامی-فنی با تهران ابراز خوش بینی کرد.

جاگاریان درباره پیشنهاد ایران برای مبادله گاز بین دو کشور گفت: تهران پیشنهاداتی را برای گسترش همکاری ها در بخش انرژی ارائه کرده است و مسکو در حال کار روی آن است .

وی در مصاحبه با شبکه ریانووستی ، توضیح داد که توافقنامه جدید روابط روسیه با ایران هیچ مشکلی ندارد.

بر این اساس، سفیر روسیه در ایران اظهار داشت: هیچ مشکلی مانع انعقاد توافقنامه جدید در مورد روابط بین روسیه و ایران نیست، طرفین در حال کار روی آن هستند .

به گفته جاگاریان، روسیه در دسامبر 2021 متن پیش نویس توافقنامه جدیدی را در مورد مبانی روابط دو طرف دریافت کرد که می تواند جایگزین توافق قبلی شود و پس از آن هماهنگی در وزارتخانه ها و سازمان های روسیه به منظور جمع آوری ارزیابی ها آغاز شد.

ریانووستی به نقل از وی نوشت: پس از آن با در نظر گرفتن همه ملاحظات دریافتی، آماده خواهیم بود پیش نویس سند ویرایش شده را برای بررسی بیشتر به همکاران ایرانی تحویل دهیم و در این زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر روسیه در تهران: کار در نیروگاه اتمی بوشهر یک روز هم متوقف نشد

سفیر روسیه در تهران: کار در نیروگاه اتمی بوشهر یک روز هم متوقف نشد