مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-08اقتصادي

اولویت مدیریت اجرایی کردستان حمایت از پروژه های ثروت آفرین است


مدیریت اجرایی استان اولویت خود را بر حمایت از طرح ها و پروژه های ثروت آفرین و اشتغالزا متمرکز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در سفر به شهرستان سقز و بازدید از پروژه ذوب آهن سقز با تقدیر از سرمایه گذاران پروژه و اداراتی که بر احیای این طرح تلاش کردند، اظهار کرد: اولویت دولت در استان کردستان توجه به پروژه هایی است که برای استان خلق ثروت می کنند و بر مزیت های صنعتی استان بیفزایند.

وی با بیان اینکه مدیریت اجرایی استان خود را موظف به حمایت از سرمایه گذاران و طرح های پیشران صنعتی استان تا حصول نتیجه نهایی می داند، افزود: اعتقاد دارم برنامه ریزی ها باید به نحوی انجام شود که سرمایه گذاران با فراغ بال از زمانبندی اتمام طرح ها جلوتر باشند.

 زارعی کوشا ادامه داد:طرح فولاد سقز جزو طرحهایی است که برای استان و شهرستان اهمیت حیاتی دارد و مانیز از پروژه های اینچنینی حمایت همه جانبه می کنیم.

وی بر حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی از سوی همه مدیران تاکید کرد و گفت: در استان هیچ محدودیتی بر حمایت از افراد سرمایه گذار نداریم.

گفتنی است؛ پروژه ذوب آهن سقز با سرمایه گذاری نهایی 430 میلیون دلاری دارای پیشرفت فیزیکی 34 درصد و در صورت اتمام برای شش هزار و 200 نفر بصورت مستقیم وغیر مستقیم شغل ایجاد می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت مدیریت اجرایی کردستان حمایت از پروژه های ثروت آفرین است

اولویت مدیریت اجرایی کردستان حمایت از پروژه های ثروت آفرین است