مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-08سياسي

باید مراقب غربی شدن سبک زندگی باشیم


عضو شورای خواهران اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان با بیان اینکه باید مراقب غربی شدن سبک زندگی باشیم، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران همیشه توجه ویژه ای به سبک زندگی اسلامی داشته و بارها نسبت به غربی شدن سبک زندگی هشدار داده است.

- شیرین رضایی عضو شورای خواهران اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس ضمن تبریک دهه فجر، گفت: لازم است خدای متعال را شکر کنیم که به برکت نفس قدسی حضرت روح الله و ایثار و فداکاری شهیدان والامقام، عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ بهمن چکید و بهمن خونین را همچون رودی خروشان از ایثار در ایران عزیز روان و واژه های جهاد و شهادت را از اوج اندیشه به ژرفای دل جاری ساخت.

وی افزود: با توجه به ارتباطی که بین انقلاب اسلامی و تحکیم بنیان خانواده وجود دارد می توان به این رابطه با نگاهی عمیق تر پرداخت.

بر همین اساس بنیان خانواده اسلامی سرشار از صمیمیت ایثار و گذشت و مسئولیت پذیری است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه و اساس و آموزه های دین مبین اسلام استوار است و این خانواده های اسلامی بودند که شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را تربیت و برای دفاع از جان و ناموس در مقابل بیگانگان راهی میدان نبرد سخت و نرم  کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مراقب غربی شدن سبک زندگی باشیم

باید مراقب غربی شدن سبک زندگی باشیم