مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 14:022022-02-08فرهنگي

ضد شهید بهشتی را فاقد عقلانیت سیاسی نشان می دهد/ روایت فیلم دچار ضعف است


یک منتقد سینما با اشاره به ضعف روایت در فیلم ضد گفت: آنچه از شهید بهشتی در این اثر می بینیم، کاراکتری است که به نظر یک آخوند بسیار با عاطفه، مهربان و خانواده دوست اما فاقد عقلانیت سیاسی و حکمرانی است.

- ایسنا/خراسان رضوی یک منتقد سینما با اشاره به ضعف روایت در فیلم ضد گفت: آنچه از شهید بهشتی در این اثر می بینیم، کاراکتری است که به نظر یک آخوند بسیار با عاطفه، مهربان و خانواده دوست اما فاقد عقلانیت سیاسی و حکمرانی است.

محمدجواد استادی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با فیلم سینمایی ضد که در نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد اکران شد، اظهار کرد: وقتی راجع به جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی حرف می زنیم، انتظار این است که در فضای سینمایی شاهد آثاری باشیم که اساسا به مقوله انقلاب، مانیفست و نگره مرکزی جمهوری اسلامی بپردازد.

اتفاق خوبی که طی چند سال اخیر در سینمای ایران و جشنواره فیلم فجر شاهد آن هستیم، تولید آثاری است که انقلاب و حوادث اوایل انقلاب را مرور می کند و فیلم سازان جوان به این موضوعات می پردازند که اتفاق مبارکی است؛ لذا من این موضوع را با تمام آسیب هایی که از لحاظ کیفی و فنی ممکن است وجود داشته باشد، می پسندم اما اینکه این روند چطور اتفاق می افتد و روایت مان روایت درستی از حوادث و جریانات انقلاب است یا خیر نکته ای است که برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضد شهید بهشتی را فاقد عقلانیت سیاسی نشان می دهد/ روایت فیلم دچار ضعف است

ضد شهید بهشتی را فاقد عقلانیت سیاسی نشان می دهد/ روایت فیلم دچار ضعف است