مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 14:122022-02-08سياسي

جلسات شورای شهر تهران مجازی می شود؟


اعضای شورای شهر تهران امروز در صحن شورا پیشنهاد مجازی شدن جلسات شورا را مطرح کردند و نائب رییس شورای شهر گفت: این موضوع را با ریاست شورا درمیان می گذارم و بر اساس نظر هیات رییسه شورا اعلام نظر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، امروز در جریان چهل و ششمین جلسه شورا، مهدی عباسی و برخی از اعضای شورا پیشنهادی در خصوص مجازی شدن جلسات شورا را مطرح کردند.

مهدی عباسی در این خصوص گفت: با توجه به شرایط کرونا و ابتلای برخی اعضا، پیشنهاد می ‏کنم که جلسات صحن بصورت مجازی یا به صورت ترکیبی مجازی و حضوری هم برگزار شود تا اعضای  درگیر به ویروس نیز بتوانند بصورت مجازی مشارکت داشته باشند و رای ایشان محسوب شود.

همچنین سوده نجفی عضو هیات رییسه شورا گفت: طبق مصوبات شورای عالی مبارزه با کرونا، جلسات اداری در فضای بسته باید با سقف 30 نفر به مدت 90 دقیقه برگزار شود و این درحالیست که مدت جلسات شورا بیش از 90 دقیقه و با حضور تعداد بیش از سی نفر برگزار میشود.

  ناصر امانی هم با تایید و تکرار تذکر نجفی افزود: طبق مصوبات شورای عالی مبارزه با کرونا، جلسات اداری در فضای بسته باید با سقف 30 نفر برگزار شود اما همین امروز بالای 40 نفر شامل اعضا و مشاورین و اهالی رسانه در جلسه حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات شورای شهر تهران مجازی می شود؟

جلسات شورای شهر تهران مجازی می شود؟