مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 14:122022-02-08فرهنگي

رویکرد اقتصاد مقاومتی در جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر


مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی گفت: ششمین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر با رویکرد اقتصاد مقاومتی امروز در موزه ملی آغاز می شود.

- به نقل از روح الله حسین زاده گفت: معاونت صنایع دستی می تواند به عنوان مویرگی ترین فرآیند کسب و کار در حوزه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نقش ایفا کند.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی افزود: جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر مجال تجلی جلوه درهم تنیده فرهنگ و پیشه بوده و زمینه ای است برای به نمایش درآمدن نگاه هنرمندانه و مهارت افرادی که ساخت را مشغله خود کرده اند و با خلق آثار این روایت را برای دیگران بازگو می کنند.

او تصریح کرد: صنایع دستی باید تا منازل مردم برود و بر روی میز آن ها قرار بگیرد، همچنین در ادارات، ساختمان ها و صنوف مختلف نیز به کار برده شود.

در حقیقت صنایع دستی باید نه به عنوان پیوست بلکه به عنوان جزیی از صنعت به حساب بیاید و این یکی از ارزش افزوده های صنایع دستی است.

حسین زاده بیان کرد: شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی به عنوان بازوی اجرایی معاونت صنایع دستی کار جشنواره فجر صنایع دستی و هنرهای سنتی را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد اقتصاد مقاومتی در جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر

رویکرد اقتصاد مقاومتی در جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر