مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-08بين الملل

هشدار علاوی درباره وقوع جنگ داخلی در عراق


رهبر ائتلاف الوطنیه عراق امروز (سه شنبه) ضمن هشدار نسبت به پیامدهای ناگوار شرایط فعلی عراق و احتمال آغاز جنگی داخلی در این کشور، از گروه های سیاسی خواست شرایط فعلی عراق را در نظر گرفته و وحدت و حاکمیت آن را حفظ کنند.

- رهبر ائتلاف "الوطنیه" عراق امروز (سه شنبه) ضمن هشدار نسبت به پیامدهای ناگوار شرایط فعلی عراق و احتمال آغاز جنگی داخلی در این کشور، از گروه های سیاسی خواست شرایط فعلی عراق را در نظر گرفته و وحدت و حاکمیت آن را حفظ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری شفق نیوز عراق، ایاد علاوی، رهبر ائتلاف الوطنیه عراق در بیانیه ای اظهار کرد: ناسازگاری و ترجیح دادن منافع شخصی کار را به بن بست رسانده و اتکا به اراده هایی که اهمیتی برای منافع و ثبات عراق نمی دهند، دلیل اصلی این وضعیت است.

علاوی با تاکید بر لزوم توقف دخالت های منطقه ای در امور عراق گفت: ادامه یافتن این دخالت ها شرایط را پیچیده خواهد کرد و احتمال دارد کشور را در آستانه جنگ داخلی قرار دهد.

مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق روز شنبه مذاکرات سیاسی برای تشکیل کابینه جدید را به حالت تعلیق درآورده و فراکسیون او جلسه پارلمان برای انتخاب رییس جمهور را تحریم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار علاوی درباره وقوع جنگ داخلی در عراق

هشدار علاوی درباره وقوع جنگ داخلی در عراق