مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-08ورزشي

قزوین رتبه اول مسابقات مناظرات دانشجویی منطقه شمال کشور را کسب کرد


رییس گروه مسابقه مناظره دانشجویی مدافعان فرهنگ در استان قزوین گفت: تیم مدافعان فرهنگ با مخالفت با گزاره «پرداخت یارانه نقدی، سیاست مناسیی برای فقرزدایی است» نماینده  امیرکبیر تهران را پشت سر گذاشت و رتبه نخست مسابقات منطقه ای را کسب کرد.

- ایسنا/قزوین رییس گروه مسابقه مناظره دانشجویی مدافعان فرهنگ در استان قزوین گفت: تیم مدافعان فرهنگ با مخالفت با گزاره پرداخت یارانه نقدی، سیاست مناسیی برای فقرزدایی است نماینده  امیرکبیر تهران را پشت سر گذاشت و رتبه نخست مسابقات منطقه ای را کسب کرد.

محمد نوری الموتی در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: مسابقات منطقه ای مناظره دانشجویی در چهار منطقه کشوری برگزار می شود، تیم مناظره کننده استان قزوین به همراه 12 تیم در مسابقات منطقه شمال و تهران شرکت کرد، در این دوره از مسابقات که امروز 19 بهمن ماه به صورت مجازی برگزار شد این تیم توانست رتبه نخست را کسب کند.

وی افزود: این مسابقات منطقه ای بین استان های قزوین، گیلان، مازندران و تهران برگزار شد که از استان قزوین 3 تیم حضور داشتند.

در دور اول مسابقات به عنوان مخالف با گزاره برای جلوگیری از آسیب های جنسی در جامعه باید آموزش مربوط به این حوزه از سنین کودکی شروع شود توانستیم نماینده دانشگاه تهران را شکست دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین رتبه اول مسابقات مناظرات دانشجویی منطقه شمال کشور را کسب کرد

قزوین رتبه اول مسابقات مناظرات دانشجویی منطقه شمال کشور را کسب کرد