مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 14:472022-02-08سياسي

برگزاری روز ملی ملایر در روز پنج شنبه 21 بهمن ماه


سرپرست فرمانداری ویژه ملایر از برگزاری آیین گرامیداشت روز ملی ملایر و بزرگداشت آیت الله میرشاهولد باشکوه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبرداد و گفت: - تمهیدات لازم برای مراسم راهپیمایی 22 بهمن اندیشیده شده است.

حسین فارسی روز سه شنبه 19 بهمن ماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن و آیین بزرگداشت آیت الله میرشاهولد و روز ملی ملایر اظهار کرد: مراسم بزرگداشت آیت الله میرشاهولد و روز ملی ملایر باید باشکوه خاص و در خور شان و جایگاه آیت الله میرشاهولد رهبر مبارزات انقلابی مردم ملایر و 12 شهید انقلاب این شهرستان برگزار شود.

فارسی ادامه داد: این مراسم روز پنجشنبه 21 بهمن ساعت 10.

30 در مسجد جامع ملایر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طبق اعلام ستاد ملی کرونا، مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد برگزار می شود، تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن فقط در شهرهای با وضعیت قرمز به صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

فارسی افزود: مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان ملایر از ساعت 11:30 دقیقه از محل میدان امام حسین(ع) آغاز و به مسجد جامع و برگزاری نماز جمعه ختم خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با تاکید بر اعمال تمامی موارد امنیتی و ترافیکی و برقراری نظم مراسم به نحو مطلوب، گفت: با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری روز ملی ملایر در روز پنج شنبه 21 بهمن ماه

برگزاری روز ملی ملایر در روز پنج شنبه 21 بهمن ماه