مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 14:472022-02-08فرهنگي

ارسال 291 اثر به هیجدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی در خراسان جنوبی


معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ارسال 291 اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی خبر داد و گفت:اختتامیه این جشنواره 9 اسفند در استان برگزار می شود.

- سید علی زمزم در گفتگو با خبر نگار مهر اظهار کرد: 291 اثر از 163 هنرمند خوشنویس از 20 استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد 13 اثر از 12 هنرمند خوشنویس خراسان جنوبی است به گفته وی هیجدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی از سری نوزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است که در سه سال گذشته به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می شود و داوری بخش نستعلیق را امیر احمد فلسفی و علی اشرف صندوق آبادی، بخش شکسته ید الله کابلی و مهدی اسماعیلی مود و نسخ و ثلث را احمد عبدالرضای و علی رضاییان بر عهده دارند.

زمزم اضافه کرد :9 اسفند همزمان با شب عید مبعث رسول اکرم (ص) اختتامیه این جشنواره در استان برگزار و از صاحبان آثار بر تر تقدیر خواهد شد.

وی برپایی دو نمایشگاه آثار علی حاجی، جوان ترین فوق ممتاز خراسان جنوبی و نمایشگاه آثار علی طوسی و محمد فانی را از خراسان رضوی و مهدی اسماعیلی مود از خراسان جنوبی را از برنامه های هنری این جشنواره اعلام کرد.

به گفته وی دو کارگاه صفحه آرایی و قطعه بندی آثار خوشنویسی با تدریس نبی زاده و کارگاه آشنایی با خط لاتین توسط ایزدپناه برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 291 اثر به هیجدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی در خراسان جنوبی

ارسال 291 اثر به هیجدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی در خراسان جنوبی