مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 14:522022-02-08بين الملل

امارات تمهیدات امنیتی تل آویو در فرودگاه دبی را نقض حاکمیت خود دانست


پس از افشاگری رسانه های عبری درباره اختلافات امنیتی ابوظبی و تل آویو، یک پایگاه عبری خبر داد که امارات تمهیدات امنیتی مورد نظر تل آویو در فرودگاه دبی را «نقض حاکمیت خود» می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع عبری زبان، امروز (سه شنبه)، خبر دادند که رییس شاباک از چند روز پیش وارد امارات شده است و در تلاش برای رفع اختلافات امنیتی به وجودآمده میان ابوظبی و تل آویو است.

پایگاه عبری زبان والا امروز به نقل از چند مقام صهیونیست و اماراتی در این خصوص گزارش داد که با توجه مسائل امنیتی  و نگرانی ها از احتمال متوقف شدن پروازها از اراضی اشغالی به دبی، یک هیأت امنیتی از شاباک، روز یکشنبه، به منظور حل بحران امنیتی با امارات وارد ابوظبی شده است.

منابع عبری، روز شنبه، خبر داده بودند که تل آویو و ابوظبی بر سر تأمین امنیت فرودگاه دبی به اختلاف برخورده اند و ممکن است پروازها امروز (سه شنبه)، از سرزمین های اشغالی به دبی لغو شود.

والا امروز در این خصوص خبر داد که طی روزهای گذشته، دو طرف در پشت پرده تماس های بسیاری با یکدیگر داشته اند تا زمان مذاکرات را تمدید کنند و این بحران امنیتی تبدیل به یک بحران سیاسی و در نتیجه منجر به به خطر افتادن توافق عادی سازی روابط میان دو طرف نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات تمهیدات امنیتی تل آویو در فرودگاه دبی را نقض حاکمیت خود دانست

امارات تمهیدات امنیتی تل آویو در فرودگاه دبی را نقض حاکمیت خود دانست