مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-08پزشكي

شناسایی بیش از 700 بیمار کرونایی در یزد طی شبانه روز گذشته


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به شناسایی بیش از 700 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان یزد طی شبانه روز گذشته، آمار حال حاضر بیماران کرونایی استان در مراکز درمانی را 481 بیمار ذکر کرد.

- ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به شناسایی بیش از 700 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان یزد طی شبانه روز گذشته، آمار حال حاضر بیماران کرونایی استان در مراکز درمانی را 481 بیمار ذکر کرد.

دکتر علیرضا اسلامی در این باره اظهار کرد: از یک هزار و 167 نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 752 بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند که از این تعداد، 64 نفر در بیمارستان های استان بستری و 688 نفر در منزل دوران نقاهت را طی می کنند.

وی افزود: به احتساب بیماران تازه بستری کرونایی استان، در حال حاضر 481 بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان بستری هستند که 103 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه خدمات دریافت می کنند.

وی از فوت 3 بیمار در شبانه روز گذشته خبر داد و تصریح کرد: در شبانه روز گذشته دو بیمار در میبد و 1 بیمار در شهرستان یزد قربانی کووید-19 شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به روند افزایشی آمار بستری های مشکوک به کرونا در بخش مراقبت های ویژه یزد، بر لزوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 700 بیمار کرونایی در یزد طی شبانه روز گذشته

شناسایی بیش از 700 بیمار کرونایی در یزد طی شبانه روز گذشته