مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-08ورزشي

فستیوال پاورلیفتینگ و پرس سینه در کرمانشاه برگزار می شود


رییس کمیته پاورلیفتینگ استان کرمانشاه از برگزاری سومین فستیوال بزرگ پاورلیفتینگ و پرس سینه در کرمانشاه طی روزهای 26 تا 29 بهمن خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کمیته پاورلیفتینگ استان کرمانشاه از برگزاری سومین فستیوال بزرگ پاورلیفتینگ و پرس سینه در کرمانشاه طی روزهای 26 تا 29 بهمن خبرداد.

جواد جوادی فر در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری دو دوره فستیوال پاورلیفتینگ و پرس سینه در کرمانشاه، اظهارکرد: از سال 1396 باتوجه به ظرفیت های خوبی که در این رشته ها در کرمانشاه داریم، برگزاری یک فستیوال بزرگ را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: طی این مدت دو دوره از این رقابت ها را برگزار کردیم، اما سال 1399 باتوجه به شیوع بیماری کرونا نتوانستیم آن را برگزار کنیم.

رییس کمیته پاورلیفتینگ کرمانشاه به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری سومین دوره این فستیوال خبرداد و گفت: در نظر داریم طی روزهای 26 تا 29 بهمن این رقابت ها را در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی حجاب برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه فراخوان لازم برای برگزاری این رویداد ورزشی از قبل داده شده، عنوان کرد: تاکنون 520 ورزشکار در قالب 30 تیم از 21 استان کشور برای حضور در سومین فستیوال پاورلیفتینگ و پرس سینه کرمانشاه اعلام آمادگی کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فستیوال پاورلیفتینگ و پرس سینه در کرمانشاه برگزار می شود

فستیوال پاورلیفتینگ و پرس سینه در کرمانشاه برگزار می شود