مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-08ورزشي

مساجد همدان، محلی برای مقابله با آسیب های اجتماعی شوند


مساجد باید محلی امنی برای تمامی امور محله تبدیل شوند، باید کارآفرینی ها در آن صورت گیرد، کلاس های تربیت فرزند، - مقابله با آسیب های اجتماعی و… برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرگیر شده، مساجد و پایگاه های ما از ابتدا در آن ورود کرده و با کمک های مومنانه ای که انجام دادند، با ضد عفونی هایی که انجام دادند با کمک به کادر درمانی و… نشان دادند چه توان بالایی دارند.

وی افزود: قرارگاه هایی که تشکیل می دهید دبیری آن را به پایگاه های بسیج تحویل دهید، چرا که از لحاظ عِده و عُده توانمندی بالایی دارند و همچنین نام قرارگاه ها را مزین کنید به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و از ایشان مدد گرفته و شروع به خدمات رسانی نمایید.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با تصریح بر اینکه از تمام ظرفیت های موجود در محله همچون پزشکانی که در محل هستند، مهندسان و متخصصان، کاسبان و خیرین، مراکز نیکوکاری، چهره های ورزشی و کارآفرینی، کانون های فرهنگی، شوراهای شهر، ادارات و هر کسی که توانی دارد، استفاده نمایید، گفت: درب مساجد ما تنها در زمان اقامه نماز بر روی مردم گشوده می شوند، در صورتی که باید محلی امنی برای تمامی امور محله تبدیل شوند، باید کارآفرینی ها در آن صورت گیرد، کلاس های تربیت فرزند، مقابله با آسیب های اجتماعی و… برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد همدان، محلی برای مقابله با آسیب های اجتماعی شوند

مساجد همدان، محلی برای مقابله با آسیب های اجتماعی شوند