مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-08سياسي

راهپیمایی 22 بهمن ماه در تویسرکان برگزار خواهد شد


معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری تویسرکان گفت: راهپیمایی 22 بهمن ماه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و ادارات در تویسرکان برگزار خواهد شد.

- به گزارش، علیرضا اسماعیل بیگی سه شنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه بیان کرد: 22 بهمن ماه نماد تجلی انقلاب و شرکت پرشور آحاد مردم نشان از این موضوع دارد که انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی به پیروزی رسیده است و در این روز تجدید پیمان دوباره با نظام و انقلاب بسته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم در دوران مختلف انقلاب حضوری پررنگ و تأثیرگذار داشته اند و اقشار مختلف همیشه در صحنه حضور دارند و خواهند داشت؛ همچنین مردم شهرستان تویسرکان مانند همیشه آماده حماسه آفرینی مجدد در یوم الله 22 بهمن هستند.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری تویسرکان با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی سالانه بهمن ماه نشانه ای از مقاومت و حمایت مردم ایران از آرمان های انقلاب دارد، افزود: با شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه با آرمان های انقلاب پیمانی دوباره را تکرار می کنیم.

اسماعیل بیگی با بیان اینکه این جلسه با هدف برنامه ریزی، انسجام و ایجاد هماهنگی در بین دستگاه های متولی به منظور تمهید لازم جهت برپایی راهپیمایی باشکوه 22 بهمن تشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن ماه در تویسرکان برگزار خواهد شد

راهپیمایی 22 بهمن ماه در تویسرکان برگزار خواهد شد