مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 15:272022-02-08اقتصادي

ظرفیت شهر جدید گلمان در مسکن ملی استفاده می شود


از ظرفیت شهر جدید گلمان در مسکن ملی استفاده می شود و باید متولیان امر برای ساماندهی شهر جدید گلمان تمام تلاش خود را انجام دهند.

- ، محمدصادق معتمدیان ظهر سه شنبه در دیدار با معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور، اظهار کرد: آمادگی داریم که سرریز جمعیت ارومیه به سمت شهر جدید گلمان انجام شود و انتظار نگاه ملی به این شهر را داریم.

وی با بیان اینکه باید برای ساماندهی شهر جدید گلمان دستگاه های مربوطه تمام تلاش خود را انجام دهند، افزود: این منطقه توانمندی زیادی برای توسعه در سالهای آتی دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار گفت: احداث ساختمان های خدمات رسان در شهر جدید ضروری است و همچنین باید بازنگری طرح تفصیلی در گلمان انجام پذیرد.

علیرضا جعفری افزود: دسترسی مردم به حمل و نقل باید رونق بگیرد، زیرا می تواند تا حد زیادی در جذب جمعیت تأثیرگذار باشد و شهرها باید به سمت خودکفایی اقتصادی برود.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت های توسعه شهر جدید گلمان باید تقویت شود، گفت: برخی از ارگان ها مانند ستاد اجرایی فرمان امام (ره) باید پای کار باشند تا پیشبرد اهداف اقدام ملی مسکن منسجم تر و سریع تر انجام پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت شهر جدید گلمان در مسکن ملی استفاده می شود

ظرفیت شهر جدید گلمان در مسکن ملی استفاده می شود