مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-08سياسي

افتتاح 3 جایگاه سوخت در دهه مبارک فجر در خراسان رضوی


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: 46 باب جایگاه سوخت در منطقه در حال احداث بوده  که با راه اندازی این جایگاه ها حداقل 450 نفر به طور مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

- علی اصغر اصغری امروز در مراسم افتتاح جایگاه سوخت آل مراد در محور مشهد به نیشابور که با حضور استاندار خراسان رضوی، نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان نیشابور و نیز فرماندار زبرخان و مقامات استانی انجام شد، اظهار کرد: با توجه به نقش جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی و سی ان جی در خدمت رسانی مطللوب به مردم، کاهش ترافیک جایگاه ها، صرفه جویی در مصرف سوخت و توجه به اشتغال زایی احداث جایگاه ها درشهر مشهد و شهرستان های تابعه در اولویت اقدامات قرار گرفته است.

به طوری که موافقت اصولی احداث 46 جایگاه اعم از سی ان جی و فرآورده های نفتی در سطح منطقه خراسان رضوی صادر شده است.

وی افزود : با بهره برداری از 3 باب جایگاه در دهه مبارک فجر در شهرستان های مشهد، سرخس و زبرخان و 3 باب جایگاه دیگر نیز تا پایان سال به چرخه خدمت رسانی اضافه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی، اصغری بیان کرد: با توجه به حضور زائران و مسافرین عزیز در استان خصوصا مشهد مقدس افزایش جایگاه ها به منظور افزایش رفاه عمومی و کاهش ترافیک در اولویت منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 جایگاه سوخت در دهه مبارک فجر در خراسان رضوی

افتتاح 3 جایگاه سوخت در دهه مبارک فجر در خراسان رضوی