مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 16:072022-02-08اقتصادي

بسته شدن پرونده کاداستر و اراضی ملی زنجان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: امید است پرونده مرتبط با کاداستر و اراضی ملی در استان تا پایان سال 1401 بسته شود.

- خلیل آقاجانلو ظهر امروز (19 بهمن ماه) در نشست خبری که در سالن جلسات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برگزار شد، اظهار کرد: کاداستر اراضی ملی و پرونده های رفع تداخل یکی از برنامه های محوری وزارت جهادکشاورزی بوده که امید است پرونده موضوع کاداستر و اراضی ملی تا پایان سال 1401 بسته شود.

وی در رابطه با اجرای طرح رفع تداخل در استان زنجان، افزود: بسیاری از پرونده های ما در محاکم قضایی وجود دارد که با اجرای و پایان رفع تداخل، اختلافات به حداقل ممکن خواهد رسید؛ هر چند که بحث مالکیت زمین یکی از بحث های چالشی است.

این مسئول در رابطه با صدور اسناد برای کشاورزان و زارعان زنجانی، تصریح کرد: صدور استاد کشاورزی برای کشاورزان و زارعان آغاز شده که پس از صدور اسناد کشاورزان، زمین صاحب شناسنامه می شود که کمک زیادی به کاهش اختلاف بین اشخاص و رفع مشکلات دولت و مردم در حوزه مالکیت زمین می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: در شهرستان های خرم دره و سلطانیه رفع تداخل به اتمام رسیده و کار صدور اسناد کشاورزی نیز آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته شدن پرونده کاداستر و اراضی ملی زنجان

بسته شدن پرونده کاداستر و اراضی ملی زنجان