مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 16:172022-02-08اقتصادي

35 پروژه گردشگری و خدماتی در رشت بهره برداری شد


35 پروژه گردشگری و خدماتی با اعتبار 61 میلیارد و 620 میلیون تومان همزمان با هشتمین روز دهه مبارک فجر در رشت به بهره برداری رسید.

- ، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور سرپرست فرمانداری رشت 35 پروژه گردشگری و خدماتی در شهر رشت به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری رشت در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: 31 پروژه زیر ساخت مخابرات با بیش از 4 میلیارد و 840 میلیون تومان اعتبار اجرایی شده که بخش عمده آن در شهر رشت و بخش های تابعه بوده است.

وی همچنین بهره برداری از موزه رشتی دوزی واقع در عمارت کلاه فرنگی باغ محتشم رشت و دو واحد اقامتگاه سنتی نیز اشاره کرد و افزود: این طرح ها با مشارکت بخش خصوصی با بیش از سه میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای شکوفایی بیش از پیش ذخایر سنتی و فرهنگی شهرستان، گفت: حوزه گردشگری امری تک بعدی نیست و باید از تمامی ظرفیت های موجود و ارزشمند شهرستان به صورت هنرمندانه و خلاق بهره برد.

وی ادامه داد: فاز دوم پروژه توسعه شبکه توزیع آب و جمع آوری فاضلاب مسکن مهر با متراژ 3900 متر و 5012 متر شبکه جمع آوری فاضلاب و بهره مند شدن 1760 خانوار با بیش از 9 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار از دیگر پروژه افتتاحی امروز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 پروژه گردشگری و خدماتی در رشت بهره برداری شد

35 پروژه گردشگری و خدماتی در رشت بهره برداری شد