مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 16:472022-02-08سياسي

اشتغال پایدار در روستاها باعث مهاجرت معکوس از شهر به روستاها می شود


مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید گفت: با اجرایی شدن شعار دولت مردمی و رونق اشتغال پایدار در روستا ها، مهاجرت معکوس را در حوزه روستایی خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، نعمت الله رضایی مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید در آیین افتتاح 25 هزار طرح اشتغالزایی که در شهرک صنعتی قرچک برگزار شد اظهار داشت: حمایت های صندوق کار افرینی امید از طرح های اشتغال زایی به دو دسته صنعتی و خانگی تقسیم می شود که طرح های خانگی 23 هزار و 600 طرح می باشد.

وی گفت: مشارکت صندوق کار آفرینی امید در طرح های بزرگ نسبت یک به پنچ است، ولی در طرح های کوچک یک به ده می باشد و در صندوق در طرح هایی ورود پیدا می کند که شرکت به بهره برداری برسد.

رضایی افزود: صندوق در طرح هایی ورود پیدا می کند که تولیدات آن شرکت برای کشور مهم و حیاتی باشد، در طرح های کشاورزی ورود می کند تا حوزه کشاورزی بتواند پیشرفت داشته باشد، صندوق در طرح هایی ورود پیدا می کند که دانش بنیان و مردمی باشد تا مورد حمایت قرار می گیرد.

وی بیان داشت: دولت سیزدهم با شعار اقتصاد روستا، اشتغال مردم کم برخوردار، معیشت مردم، رشد اقتصادی، توسعه روستاهای محروم وارد میدان شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در بوجه سال 1401 پیشنهاد تاسیس صندوق پیشرفت به مجلس ارائه شده است که با بوجود آمدن این صندوق باعث رشد و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال پایدار در روستاها باعث مهاجرت معکوس از شهر به روستاها می شود

اشتغال پایدار در روستاها باعث مهاجرت معکوس از شهر به روستاها می شود