مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 17:272022-02-08ورزشي

منچستریونایتد، بیشترین ضرر در نقل و انتقالات


باشگاه بارسلونا در رتبه چهارم جای گرفته است هرچند کاتالان ها سال گذشته به دلیل افزایش دستمزدها، در بحران مالی فرو رفته و در نتیجه آن، مجبور به قطع همکاری با «لیونل مسی» شدند.

- باشگاه بارسلونا در رتبه چهارم جای گرفته است هرچند کاتالان ها سال گذشته به دلیل افزایش دستمزدها، در بحران مالی فرو رفته و در نتیجه آن، مجبور به قطع همکاری با لیونل مسی شدند.

باشگاه منچستریونایتد انگلیس با ضرری بیش از یک میلیارد یورو، عنوان متضررترین باشگاه را در نقل و انتقالات یک دهه گذشته از آن خود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مطالعه صورت گرفته از سوی مرکز بین المللی مطالعات ورزشی مستقر در سوییس حاکی از آن است که یونایتد از سال 2012 حدود 1.

545 میلیارد یورو در نقل و انتقالات هزینه کرده و 470 میلیون یورو از قِبل فروش بازیکن درآمد داشته است.

شیاطین سرخ در سال 2016 با پرداخت 89.

5 میلیون پوند برای خرید پل پوگبا رکورد نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس را شکستند اما خود را برای آنکه هیچ سودی از این خرید به حسابشان برگشت نخورد، آماده کرده اند و مرد فرانسوی می تواند در پایان فصل جاری با اتمام قراردادش، به طور رایگان از این تیم جدا شود.

سایر خریدهای پرهزینه اما ناموفق عبارت است آنتونی مارسیال با 36 میلیون پوند در سال 2015 و دانی فن دِبیک که در سال 2020 با 40 میلیون پوند راهی اولدترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منچستریونایتد، بیشترین ضرر در نقل و انتقالات

منچستریونایتد، بیشترین ضرر در نقل و انتقالات