مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 17:322022-02-08سياسي

ابهاماتی که به جان شورای شهر بافت افتاده؛ گره گشای موضوع کیست؟


شهر بافت در استان کرمان با گذشت هفت ماه از انتخابات، هنوز گزینه شهرداری برای این شهر تایید نشده و همچنان در کش و قوس ها و ابهامات برای تأیید یا عدم تأیید جلسات شورا و مصوبات صورت گرفته است و این شهر همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد.

- خبرگزاری فارس – کرمان؛ شهر بافت در استان کرمان از جمله شهرهایی است که با گذشت هفت ماه از انتخابات، هنوز گزینه شهرداری برای این شهر تایید نشده و همچنان در کش و قوس های اداری برای تأیید یا عدم تأیید جلسات شورا و مصوبات صورت گرفته است و این شهر همچنان در بلاتکلیفی است.

پیرامون پیگیری موضوع دوم بهمن ماه به سراغ رییس شورای شهر بافت رفتیم که ایشان در مصاحبه اعلام کرد: بعد از جابجایی اعضای شورای شهر، با توجه به اصرار برخی از اعضای شورا مبنی بر ابطال مصوبات قبلی شورا طی نامه کتبی به منظور تعیین تکلیف نهایی در خصوص مصوبات قبلی از استانداری درخواست شده و در حال حاضر منتظر نظر نهایی دیوان در خصوص مصوبات قبلی و رأی دادگاه تجدیدنظر هستیم.

علی رغم این موضوع و با گذشته دو هفته از این مصاحبه مجدد برای پیگیری به سراغ مسئولان استانی و شهرستان بافت رفتیم که پاسخ آنها را در ادامه می خوانید.

بعد از رأی قطعی دیوان، شهردار باید معرفی شود سیدمصطفی آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان در این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهاماتی که به جان شورای شهر بافت افتاده؛ گره گشای موضوع کیست؟

ابهاماتی که به جان شورای شهر بافت افتاده؛ گره گشای موضوع کیست؟