مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 17:522022-02-08اقتصادي

حضور تولید کنندگان در میدان منوط به رفع بروکراسی است


استاندار فارس با بیان اینکه رکودها ناشی از بروکراسی ها و مسیرهای پر پیچ و خم دستگاه های اجرایی است، گفت: لازم است مسائل مختلف مرتفع شوند تا تولید کنندگان بتوانند در میدان تولید فعال باشند.

- محمدهادی ایمانیه سه شنبه 19 بهمن در آیین افتتاح 5 طرح تولیدی با سرمایه گذاری 1800 میلیارد ریالی و اشتغالزایی 180 نفر، بیان کرد: در شهرک صنعتی شیراز 28 طرح تولیدی در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

او عنوان کرد: امروز طرح در واحدهای تولیدی با حضور مسئولان و عوامل تولیدکننده افتتاح شد که از اقدامات بدیع و موثری در شهرک های صنعتی محسوب می شود که بایستی در این راستا، سرعت کار افزایش پیدا کند.

استاندار فارس گفت: رکودها ناشی از بروکراسی ها و مسیرهای پر پیچ و خم دستگاه های اجرایی است که لازم است مسائل مختلف مرتفع شوند تا تولید کنندگان بتوانند در میدان تولید فعال باشند که این رویه می تواند در ادامه فرصت اشتغالزایی بیشتری را برای جوانان فراهم کند.

ایمانیه با اشاره به تسهیلات ویژه دولت و مصوبات مربوط به حمایت از تولید کنندگان، اظهار کرد: پاسخگویی دستگاه های اجرایی در موعد مقرر به متقاضیان بخش تولید و ارائه تسهیلات بانکی در بودجه 1401 را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تولید کنندگان در میدان منوط به رفع بروکراسی است

حضور تولید کنندگان در میدان منوط به رفع بروکراسی است