مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 18:072022-02-08اقتصادي

بزرگترین معدن قیر خاورمیانه در انتظار سرمایه گذاری بخش خصوصی


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: بزرگترین معدن قیر خاورمیانه در شهرستان گیلانغرب در انتظار سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

- امیر حمزه حیدریان بعد از ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه گذاری در استان کرمانشاه تنها با منابع دولتی امکان پذیر نیست و نمی توان با اعتبارات دولتی پروژه های کلان را پیش برد.

وی افزود: برای پیشرفت نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی هستیم که در کنار منابع مالی کارهای عمرانی را پیش برده و شاهد افتتاح و اجرای پروژه هایی از جمله بزرگراه ها، ورزشگاه، بیمارستان های مناسب و سدها باشیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه تصریح کرد: افتتاح یک پروژه، فناوری را وارد استان کرمانشاه کرده که ورود فناوری باعث اشتغال زایی و کاهش بیکاری می شود به گونه ای که با راه اندازی یک کارخانه نیروهای فنی و دیگر نیروهای مرتبط وارد عرصه کار می شوند.

حیدریان گفت: منابع دولتی هر ارگانی بر اساس اعتباراتی که هست داده می شود و استانی موفق خواهد بود که بتواند از بخش خصوصی استفاده کرده تا مسیر رشد و توسعه هموار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین معدن قیر خاورمیانه در انتظار سرمایه گذاری بخش خصوصی

بزرگترین معدن قیر خاورمیانه در انتظار سرمایه گذاری بخش خصوصی