مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 18:472022-02-08سياسي

سخنگوی سپاه: توزیع بیش از 15 میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور


هرکجا که سپاه برای رفع مشکلات اقدام کرد، پای کارترین دستگاه بود و امروز نیز اعلام می کنیم که سپاه آماده است تا دولت مردمی را برای توسعه نظام کمک کند.

- سردارشریف: هرکجا که سپاه برای رفع مشکلات اقدام کرد، پای کارترین دستگاه بود و امروز نیز اعلام می کنیم که سپاه آماده است تا دولت مردمی را برای توسعه نظام کمک کند.

سخنگوی سپاه گفت: هم زمان با یازدهمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه بیش از 15 میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در یازدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در حرم مطهر امام راحل اظهار کرد: به برکت تدابیر حکیمانه امام راحل است که گفتمان انقلاب اسلامی را بنا نهاده و به رغم فشارها و توطئه های دشمنان با تکیه بر عنایات و تدابیر مقام معظم رهبری وارد چهل و سومین سال پیروزی انقلاب شدیم.

وی گفت: اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کمک به محرومین و مستضعفین بسیار قابل توجه است و در حال حاضر بیش از 15 میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور در حال توزیع در میان مردم کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی سپاه: توزیع بیش از 15 میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور

سخنگوی سپاه: توزیع بیش از 15 میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور