مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 18:572022-02-08اقتصادي

سومار و خسروی دو مرز مهم آینده کرمانشاه هستند


رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه معتقد است، خسروی و سومار دو مرز مهم و استراتژیک کرمانشاه در آینده خواهند بود.

- "سومار" و "خسروی" دو مرز مهم آینده کرمانشاه هستند ایسنا/کرمانشاه رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه معتقد است، خسروی و سومار دو مرز مهم و استراتژیک کرمانشاه در آینده خواهند بود.

کیوان کاشفی رییس اتاق کرمانشاه در دیدار سرکنسول عراق با هیات نمایندگان اتاق بازرگانی کرمانشاه که امروز (19 بهمن) برگزار شد، با اشاره به تعاملات خوب و سازنده ای که همواره بین اتاق کرمانشاه و سرکنسول های عراق وجود داشته، گفت: باید از ظرفیت کنسولگری برای افزایش مناسبات تجاری استفاده کرد.

وی با بیان اینکه کرمانشاه پتانسیل های فراوانی برای توسعه تجارت دارد، افزود: بیشترین میزان صادرات ایران به عراق از طریق کرمانشاه صورت می گیرد.

عضو هیات رییسه اتاق ایران از جایگاه چهارم استان کرمانشاه در صادرات کل کشور هم یاد کرد و ادامه داد: سه استانی که صادرات بیشتری نسبت به کرمانشاه داشتند، بندری و متصل به دریا بودند و از بین استان های غیربندری کرمانشاه بیشترین سهم را دارد.

کاشفی معتقد است، بخشی از جایگاه کنونی و خوب کرمانشاه در زمینه صادرات ناشی از موقعیت ژئوپولتیک استان و هم مرزی همزمان با هر دو بخش اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق است که این ویژگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومار و خسروی دو مرز مهم آینده کرمانشاه هستند

سومار و خسروی دو مرز مهم آینده کرمانشاه هستند