مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 19:522022-02-08اقتصادي

افتتاح25 هزار طرح صندوق کارآفرینی امید با حضور معاون رییس جمهور


طرح های اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید امروز به صورت همزمان در سراسر کشور با دستور معاون اجرایی رییس جمهور و رییس هیات مدیر صندوق به بهره برداری رسید.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان، با حضور ویدیو کنفرانسی صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور و رییس هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید، امروز بهره برداری از 25 هزار طرح اشتغالزایی خرد و کوچک و مشاغل خانگی در سراسر کشور آغاز شد.

در سیستان و بلوچستان هم به صورت نمادین و ارتباط تصویری شرکت تعاونی با نام میراث که کارش طراحی روی پارچه و نقوش سوزن دوزیست و قابلیت صادرات به دیگر کشور ها دارد با تسهیلات این صندوق افتتاح شد.

  ادریس دینارزهی مدیر منطقه شش کشوری صندوق کارآفرینی امید در آیین افتتاح این طرح در زاهدان گفت: هنر سوزن دوزی منحصر به فرد سیستان و بلوچستان با رشد صنایع در مسیر توسعه قرار می گیرید و طرحی که امروز در زاهدان به بهره برداری رسید نشان می دهد که با کمک صنعت می شود زمینه ساز اقتصادی شدن بیش از بیش هنر زنان این خطه شد.

غلامعلی صمصامی مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به اینکه شرکت تعاونی طراحی روی پارچه و سوزن دوزی یکی از مهم تری طرح های صندوق بود که در دهه فجر به بهره برداری رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح25 هزار طرح صندوق کارآفرینی امید با حضور معاون رییس جمهور

افتتاح25 هزار طرح صندوق کارآفرینی امید با حضور معاون رییس جمهور