مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 20:022022-02-08سياسي

9 شهرستان آذربایجان شرقی در وضعیت قرمز قرار دارند


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار رنگ بندی شهرستان های آذربایجان شرقی، 9 شهرستان آذرشهر، اهر، شبستر، ملکان، هشترود، - سراب، هریس، مراغه و جلفا در وضعیت قرمز قرار دارند.

دکتر بهمن نقی پور در جلسه ی استانی ستاد مقابله با کرونا، با اشاره به اینکه تبریز از لحاظ رنگ بندی شهرهای کرونایی در وضعیت نارنجی قرار دارد، گفت: با توجه به قدرت انتشار سویه ی اُمیکرون که 5 تا 10 برابر دلتا است، تبریز در مرز وضعیت قرمز قرار دارد.

وی با اشاره به این که هشت شهر استان در وضعیت نارنجی است، ادامه داد: شهرستان های هوراند، چاراویماق، عجب شیر و خداآفرین در وضعیت زرد بوده و هیچ شهرستان آبی در استان نداریم.

وی با بیان این که تعداد بستری های کرونایی در سطح استان 671 نفر است که از این تعداد 147 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، گفت: در 24 ساعت گذشته از 197 نفر بستری جدید، 147 نفر در بخش ویژه بستری شدند و سه نفر نیز فوت کردند.

نقی پور در خصوص میزان واکسیناسیون در سطح استان، اظهار کرد: 93 درصد از جمعیت بالای 12 سال در استان واکسن نوبت اول، 84 درصد نوبت دوم و 35 درصد نیز نوبت سوم را دریافت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به قدرت انتشار سویه اُمیکرون و درگیری بیشتر کودکان، نسبت به واکسیناسیون کودکان 9 تا 12 سال تاکید کرد و گفت: در سویه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 شهرستان آذربایجان شرقی در وضعیت قرمز قرار دارند

9 شهرستان آذربایجان شرقی در وضعیت قرمز قرار دارند