مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 20:222022-02-08سياسي

آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن محرومان در استان فارس


به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، عملیات اجرای احداث مسکن محرومان با حضور مسئولین کشوری و لشکری در استان فارس آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی، جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر استان فارس امروز با اعلام این خبر گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر بسیج سازندگی در ادامه سلسله برنامه های مختلفی که برنامه ریزی کرده است، در روز چهارشنبه و پنجشنبه چند برنامه شاخص نیز با حضور رییس بسیج سازندگی کشور سردار زهرایی آغاز و به بهره برداری خواهد رسید.

جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر استان فارس افزود: آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از 3000 مسکن ولی نعمتان انقلاب ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس یکی از این برنامه هاست.

تفاهم نامه ساخت مسکن سه جانبه بین بسیج سازندگی، کمیته امداد و بنیاد مسکن امضا شده و طبق برنامه ریزی قبلی، فاز اول این پروژه آغاز خواهد شد.

قزل سفلی برگزاری آیین بهره برداری از بیش از 1000 کارگاه اشتغال در عرصه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی از دیگر برنامه های برشمرد و گفت:  این برنامه به میزبانی شهرستان اقلید و از طریق ارتباط تصویری با کارآفرینان شهرستان های استان فارس مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن محرومان در استان فارس

آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن محرومان در استان فارس