مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 20:522022-02-08سياسي

واکاوی مذاکرات وین در بهارستان؛ مجلس از مذکرات حمایت می کند


وزیر امورخارجه بیان کرد که در مذاکرات طرف مقابل به دنبال تسلیم کردن جمهوری اسلامی ایران است و در بحث لغو تحریم ها، اروپایی ها به ما می گویند که این موضوع مشکل شماست، - یکی از صحبت های دیگر وزیر خارجه، پیگیری لغو تحریم ها در مذاکرات است.

موضوعی که علیرضا بیگی به آن اشاره داشت و گفت: وزیر امورخارجه بیان کرد که در مذاکرات طرف مقابل به دنبال تسلیم کردن جمهوری اسلامی ایران است و در بحث لغو تحریم ها، اروپایی ها به ما می گویند که این موضوع مشکل شماست، بروید و با آمریکایی ها مشکل تان را حل کنید.

ما هم در مجلس پیگیری های لازم را داشته تا قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها در جریان مذاکرات اجرایی و مذاکرات مطابق این قانون پیگیری و دنبال شود.

روایت دیگر را یعقوب رضازاده عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد؛ او گفت: وزیر امور خارجه قول داد که تیم مذاکره کننده قانون 9 ماده ای هسته ای را در نظر می گیرد، به طور دقیق و جدی، مقابل سهم خواهی و زیاده روی آمریکا ایستادگی کند و به هیچ وجه هیچ سهمی را در قبال خواسته های آن ها عرضه نکند.

اگر طرف مقابل بخواهد به زیاده روی خود ادامه دهد قطعاً هیئت مذاکره کننده و تیم متشکل از شخصیت های مهم سیاسی و نظامی که بر روند مذاکرات نظارت دارند اجازه نخواهند داد اتفاقی ناخوشایند در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی مذاکرات وین در بهارستان؛ مجلس از مذکرات حمایت می کند

واکاوی مذاکرات وین در بهارستان؛ مجلس از مذکرات حمایت می کند