مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 21:172022-02-08سياسي

دفاتر شرکت های بزرگ نفتی و گازی باید در استان بوشهر باشد


نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاتر مرکزی شرکت های بزرگ نفتی و گازی که عملیات آنها در استان بوشهر است باید به این استان منتقل شود.

- ، عبدالکریم جمیری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشست جمعی از مسئولین استان بوشهر با مدیرعامل شرکت ملی نفت مسائل جزیره خارگ مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به مشکل دیرینه و قدیمی اهالی خارگ در زمینه تردد دریایی افزود: در این نشست در خصوص مشکل تردد ساکنین جزیره خارگ و اختصاص سه شناور برای مسیرهای خارگ به بوشهر و خارگ به گناوه بحث و گفت و گو شد.

جمیری خاطرنشان کرد: دو ماه قبل موافقت وزیر نفت را برای تخصیص اعتبار برای تأمین سه فروند کشتی با مدیریت عملیات عمومی جزیره خارگ برای تردد ساکنین جزیره اخذ کردیم و مقرر شده بود 80 درصد ظرفیت شناورها توسط وزارت نفت چارتر شود، نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه با مدیرعامل شرکت ملی نفت بر تسریع در عملیاتی شدن این دستور تأکید شد و مقرر شد با اولویت در این زمینه اقدام شود.

وی گفت: تأکید کردیم که دفاتر مرکزی شرکت های بزرگ نفتی و گازی که عملیات آنها در استان بوشهر است باید طبق قانون به این استان منتقل شود و حساب های بانکی آنها نیز برای افزایش بهره وری، ارتقای کیفیت منابع انسانی و کاهش هزینه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر شرکت های بزرگ نفتی و گازی باید در استان بوشهر باشد

دفاتر شرکت های بزرگ نفتی و گازی باید در استان بوشهر باشد