مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 21:222022-02-08سياسي

رییس سازمان زندان ها: اشتغال مهم ترین بستر اصلاح زندانیان است


مهم ترین هدف ما اصلاح و تربیت زندانیان و مهم ترین بستر آن نیز اشتغال است چرا که معتقدم بیکاری در زندان ها را باید به حداقل ممکن رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان های استان تهران که عصر امروز سه شنبه برگزار شد، ضمن گرامی داشت ایام دهه فجر گفت: این ایام یادآور فداکاری ها و ایثارگری های مردم عزیزمان در سال 57 تحت هدایت رهبر کبیر انقلاب اسلامی است که همواره قدردان آن روزها هستیم.

تقدیر از چهره ای علمی با حسن شهرت در حوزه زندانبانی وی در این مراسم با تقدیر از دوران مدیریت علی رستمی در اداره کل زندان های استان تهران و معارفه وی به عنوان مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان زندان ها گفت: از رستمی همواره به عنوان چهره علمی با حسن شهرت و نیز با کارنامه ای خوب در زندان های استان تهران یاد خواهد شد که امیدوارم در سنگر جدید نیز بیش از پیش بدرخشند.

محمدی همچنین ضمن معارفه حشمت الله حیات الغیب در سمت مدیرکل زندان های استان تهران یادآور شد: امروز شاهد معارفه یکی از مدیران با تجربه ای هستیم که کارنامه ای بسیار روشن و درخشان در حوزه های مدیریتی در سازمان داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان زندان ها: اشتغال مهم ترین بستر اصلاح زندانیان است

رییس سازمان زندان ها: اشتغال مهم ترین بستر اصلاح زندانیان است