مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 21:522022-02-08اقتصادي

5 طرح تولیدی با قدرت اشتغالزایی 180 نفردر شیراز به بهره برداری رسید


استاندار فارس در مراسم افتتاح 5 طرح تولیدی گفت: در شهرک صنعتی شیراز 28 طرح تولیدی، طی دهه مبارک فجر، افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، با حضور استاندار فارس و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی 5 طرح تولیدی به میزان 1800 میلیارد ریال و اشتغالزایی 180 نفر، بهره برداری و افتتاح شد.

استاندار فارس در این برنامه با بیان اینکه در شهرک صنعتی شیراز 28 طرح تولیدی در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید، مطرح کرد: در این برنامه 5 طرح در واحدهای تولیدی با حضور مسئولان و عوامل تولیدکننده افتتاح شد که از اقدامات بدیع و موثری در شهرک های صنعتی محسوب می شود که بایستی در این راستا، سرعت کار افزایش پیدا کند.

وی گفت: رکودها ناشی از بروکراسی ها و مسیرهای پر پیچ و خم دستگاه های اجرایی است که لازم است مسائل مختلف مرتفع شوند تا تولید کنندگان بتوانند در میدان تولید فعال باشند که این رویه می تواند در ادامه فرصت اشتغالزایی بیشتری را برای جوانان فراهم کند.

استاندار فارس با اشاره به تسهیلات ویژه دولت و مصوبات مربوط به حمایت از تولید کنندگان، اظهار داشت: پاسخگویی دستگاه های اجرایی در موعد مقرر به متقاضیان بخش تولید و ارائه تسهیلات بانکی در بودجه 1401 را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 طرح تولیدی با قدرت اشتغالزایی 180 نفردر شیراز به بهره برداری رسید

5 طرح تولیدی با قدرت اشتغالزایی 180 نفردر شیراز به بهره برداری رسید