مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 23:372022-02-08حوادث

مرگ غم انگیز پدر و دختر در سقوط خودرو به رودخانه تجن


همزمان با کشف اجساد پدر و دختر 3 ساله اش که به علت سقوط خودروشان به داخل رودخانه تجن ناپدید شده بودند با دستور ویژه رییس کل دادگستری استان مازندران، دادستان مرکز استان به عنوان مدعی العموم پیگیر این حادثه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، شامگاه شنبه 16 بهمن یک دستگاه خودرو پراید با سه سرنشین در حال عبور از روی پل موقت روستای گلورد ساری بود که به علت بارندگی شدید و زیر آب رفتن پل ناگهان خودرو به داخل رودخانه سقوط کرد.

افرادی که شاهد این حادثه بودند بلافاصله موضوع را به امدادگران آتش نشانی و اورژانس خبر داده و تا رسیدن مأموران خودشان نیز دست به کار شده و موفق شدند به سختی یکی از سرنشینان خودرو را که خانم جوانی بود از آب بیرون بکشند.

اما تلاش برای پیدا کردن پدر و دختر 3 ساله خانواده بی نتیجه ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران ساعت 21:23 شب شنبه 16 بهمن با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، آمبولانس پایگاه اورژانس تاکام به محل حادثه واقع در محور تاکام، عبور روستای گلورد نبش پیچ اعزام شدند.

نخستین بررسی ها نشان داد داخل خودرو پدر و مادر و کودک 3 ساله شان که همگی از اهالی روستا بودند، حضور داشتند با وجود تلاش بسیار پدر 50 ساله و دختر 3 ساله به نام سوگل پیدا نشدند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ غم انگیز پدر و دختر در سقوط خودرو به رودخانه تجن

مرگ غم انگیز پدر و دختر در سقوط خودرو به رودخانه تجن