مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 23:472022-02-08بين الملل

آمریکا جنگنده های اف 22 را در امارات مستقر می کند


ژنرال فرانک مکنزی فرمانده نیروهای مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) که به امارات سفر کرده است، روز سه شنبه مدعی شد که این تجهیزات نظامی برای مقابله با تهدید دفاع انصار الله یمن است.

- ژنرال فرانک مکنزی فرمانده نیروهای مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) که به امارات سفر کرده است، روز سه شنبه مدعی شد که این تجهیزات نظامی برای مقابله با تهدید دفاع انصار الله یمن است.

آمریکا برای مقابله با دفاع انصارالله یمن در قبال امارات متحده عربی، جنگنده های اف 22 و کشتی جنگی مجهز به موشک های هدایت شونده را در ابوظبی مستقر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ژنرال فرانک مکنزی فرمانده نیروهای مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) که به امارات سفر کرده است، روز سه شنبه مدعی شد که این تجهیزات نظامی برای مقابله با تهدید دفاع انصار الله یمن است.

این نظامی آمریکا در حالیکه واشنگتن مدعی تلاش برای پایان دادن به جنگ یمن است، افزود: آمریکا اسکادرانی از جنگنده های اف 22 را در چند هفته آینده در امارات مستقر خواهد کرد.

فرمانده سنتکام که کشورش عامل بحران و جنگ کنونی یمن است، ادعا کرد: این کمک از سوی یک دوست به دوست دیگر در زمان بحران است.

مکنزی مدعی شد این اقدامات با هدف تقویت توانایی های دفاع هوایی امارات است که در ماه گذشته چند بار از سوی پهپادها و موشک های انصارالله مورد حمله قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا جنگنده های اف 22 را در امارات مستقر می کند

آمریکا جنگنده های اف 22 را در امارات مستقر می کند