مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 00:322022-02-08اقتصادي

افتتاح 25 هزار طرح اشتغالزای صندوق کارآفرینی امید


همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر 25 هزار طرح صندوق کارآفرینی امید به طور همزمان در سراسر کشور با حضور معاون اجرایی رییس جمهور افتتاح و بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آستانه ایام الله دهه فجر، 25 هزار طرح اشتغالزای صندوق کارآفرینی امید با سرمایه 17 هزار میلیارد تومان و اشتغال 65 هزار نفری در قالب طرح های خرد و خانگی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط در شهرک صنعتی قرچک به بهره برداری رسید.

همچنین یک کارخانه تولید محصولات استریل افتتاح شد که 10 درصد از هزینه احداث این کارخانه توسط صندوق کارآفرینی امید تأمین شده است.

محصولات تولیدی کارخانه آلتون تامین پویا با کشورهای آمریکا، انگلیس، کانادا و فرانسه رقابت می کند.

سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رییس جمهور در این مراسم اظهار کرد: در بودجه 1401 و تبصره 18 برای هر استان 2000 میلیارد تومان بودجه توسعه اشتغالزایی در نظر گرفته شده است و امیدواریم با فعالیتهایی که آغاز شده سال آینده به ثبات اقتصادی برسیم.

وی گفت: دولت سیزدهم در مدت فعالیت، دست خود را از جیب خزانه برداشته است، دولت خزانه بدهکار را تحویل گرفته و تا سال 1404 بدهی دولت های قبل را پرداخت می کند اما به مردم قول می دهیم که در حوزه اقتصاد به زودی به ثبات خواهیم رسید هرچند این ثبات زمان بر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 25 هزار طرح اشتغالزای صندوق کارآفرینی امید

افتتاح 25 هزار طرح اشتغالزای صندوق کارآفرینی امید