مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 07:522022-02-09سياسي

کاربران فضای مجازی هرمزگان #ساحل_نشینان_دلیر را ترند کردند


مسئول معاونت فضای مجازی سپاه هرمزگان از قرارگیری هشتگ ساحل نشینان دلیر در بین ترندهای نخست توییتر فارسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس  حسن پیروی منش مسئول معاونت فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان از مشارکت گسترده فعالان فضای مجازی این استان در رزمایش توییتری 24 ساعته خبر داد.

پیروی منش در تشریح این اقدام افزود: به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، کاربران فضای مجازی هرمزگان به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت های کشور پس از انقلاب اسلامی در استان هرمزگان پرداخته اند.

وی به اهمیت فعالیت در فضای سایبر پرداخت و تصریح کرد:  در برهه ای از زمان قرار گرفته ایم که دشمنان این مرز و بوم با راه اندازی جنگ سایبری  با هدف تغییر عقاید، به ویژه عقاید نسل جوان به دنبال براندازی فرهنگ ایرانی هستند.

معاون فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع) حضور گسترده همه آحاد جامعه در عرصه مجازی را یک امر مهم برشمرد و گفت: نباید بگذاریم عرصه های مختلف فضای مجازی به تهدید جدی تبدیل شود.

پیروی منش ابراز کرد: امروز حضور گسترده در پیام رسان های مجازی را بیش از گذشته شاهد هستیم و شبکه های نخبگانی نیازمند حضور افراد متخصص برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربران فضای مجازی هرمزگان #ساحل_نشینان_دلیر را ترند کردند

کاربران فضای مجازی هرمزگان #ساحل_نشینان_دلیر را ترند کردند