مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 08:122022-02-09ورزشي

بسکتبال روی دور باطل انتخابات/ زورآزمایی وزارت ورزش و یک کاندیدا!


مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال در حالی برای سومین بار لغو شد که به نظر می رسد بی نتیجه بودن زورآزمایی وزارت ورزش و یکی از کاندیداها دلیل اصلی آن است نه دیگر بهانه های مطرح! - ، زمانی که مدت زمان 10 روزه برای ثبت نام از متقاضیان ریاست در فدراسیون بسکتبال تعیین و روند آن از سوم مهرماه آغاز شد، شاید کمتر کسی تصور می کرد که با توجه به فاصله زمانی باقی مانده تا پایان دوه ریاست وقت فدراسیون (23 دی ماه)، برگزاری انتخابات به بعد از این زمان موکول شود و حتی چند بار هم لغو شود درحالیکه تا به امروز نتیجه ورودهای غیرعرف منجر به هت تریک در تعویق مجمع انتخاباتی شده است.

لغو پی در پی انتخابات بسکتبال ابتدا قرار بود انتخابات فدراسیون بسکتبال 19 دی ماه برگزار شود در حالیکه ریاست رامین طباطبایی رییس وقت این فدراسیون 23 دی ماه به پایان می رسید اما در فاصله چهار روز مانده به زمان برگزاری مجمع بدون ذکر هیچ دلیلی و تنها با استناد به اعلام دفتر امور مشترک فدراسیون ها خبر از لغو انتخابات و موکول شدن آن به زمان دیگر داده شد.

این زمان جدید 6 بهمن ماه بود اما دقیقا 48 ساعت قبل از آن تصمیم به لغو دوباره مجمع وموکول شدن آن به 20 بهمن ماه گرفته شد در حالیکه به جز فراهم نبودن شرایط مورد نیاز و بنا به هماهنگی های بعمل آمده از سوی وزارت ورزش و جوانان هیچ دلیل و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسکتبال روی دور باطل انتخابات/ زورآزمایی وزارت ورزش و یک کاندیدا!

بسکتبال روی دور باطل انتخابات/ زورآزمایی وزارت ورزش و یک کاندیدا!