مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 08:172022-02-09سياسي

تعیین تکلیف وضعیت مدارس در شرایط کرونایی به شورای مدرسه واگذار شده است


در ستاد کرونای استان شرایط و چگونگی حضور دانش آموزان در مدارس به شورای مدارس سپرده شده تا با توجه به وضعیت منطقه تصمیم گیری کنند.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: در ستاد کرونای استان شرایط و چگونگی حضور دانش آموزان در مدارس به شورای مدارس سپرده شده تا با توجه به وضعیت منطقه تصمیم گیری کنند.

دکتر حسن بهرام نیا در نشست شورای آموزش و پرورش استان با انتقاد از غیبت تعدادی از اعضاء اظهار کرد: یکی از شوراهای مهم استان شورای آموزش و پرورش است و در این شورا می خواهیم برای نسل آتی در حوزه های مختلف برنامه ریزی کنیم، بنابراین لازم است اعضای شورای با تعهد بیشتری در جلسه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت شورای آموزش و پرورش گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی شورای آموزش و پرورش را بازوی توانمند فکری و فرهنگی نامیده اند که زمینه توسعه کشور را فراهم می سازد و زیربنای هر نوع توسعه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است و بدون توجه به نوع نظام آموزشی هیچ تحولی امکان پذیر نیست.

بهرام نیا در ادامه خواستار بسیج امکانات در راستای تعلیم و تربیت آینده سازان این مرز و بوم شد و گفت: امیدواریم شورای آموزش و پرورش در این شرایط در راستای رسالت خطیر خود برای تسهیل روان با کمترین چالش و نگرانی و هزینه برای خانواده های هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف وضعیت مدارس در شرایط کرونایی به شورای مدرسه واگذار شده است

تعیین تکلیف وضعیت مدارس در شرایط کرونایی به شورای مدرسه واگذار شده است