مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 08:172022-02-09پزشكي

دانشکده طب سنتی ظرفیتی مغفول در آذربایجان غربی


دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی گفت: ظرفیت طب سنتی در آذربایجان غربی زیاد است.

- دکتر جلیل موسوی در خصوص جایگاه طب سنتی در پیشگیری، درمان و مدیریت کرونا گفت: ظرفیت طب سنتی در آذربایجان غربی زیاد است و انجمن طب سنتی در استان فعالیت دارد و طب سنتی در حوزه گیاهان دارویی و گیاه پزشکی مورد اقبال مردم بوده است.

دکتر موسوی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا با اعضای انجمن طب سنتی نشست مشترک برگزار شده تا اعضای انجمن طب سنتی در این شرایط کمک حال مردم باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: تبلیغ و ترویج اصول شش گانه طب سنتی (اعتدال در تغذیه، خواب و بیداری، هوا، حبس و دفع، حالات روحی و حرکت و سکون) و همچنین همکاری و اجرای مناسب این موارد از طرف مردم، می تواند بخش عمده ای از مشکلات را در عرصه مقابله با کرونا رفع کند.

دبیر قرارگاه دانشگاهی کنترل و مدیریت بیماری کووید-19 در استان ضمن اشاره به جایگاه طب سنتی در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری گفت: متاسفانه بخش مربوط به طب سنتی و اصلاح سبک زندگی در استان مغفول مانده است، به طوری که بسیاری از استان ها دانشکده طب سنتی راه اندازی کرده اند ولی آذربایجان غربی با وجود شرایط مستعد و ظرفیت مناسب در این موارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده طب سنتی ظرفیتی مغفول در آذربایجان غربی

دانشکده طب سنتی ظرفیتی مغفول در آذربایجان غربی