مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 08:272022-02-09اقتصادي

ایجاد 480 فرصت شغلی جدید همزمان با دهه فجر در میبد


فرماندار میبد با اشاره به اهمیت تدوین 81 طرح با سرمایه گذاری 760 میلیارد تومان ویژه دهه فجر در این شهرستان، گفت: طرح های در دستور کار 480 فرصت شغلی جدید و مستقیم در شهرستان میبد ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سیدجمال سجادی پور صبح امروز در نشست خبری اعلام برنامه های دهه فجر در شهرستان میبد، اظهار کرد: در این شهرستان 200 طرح نیمه تمام وجود دارد که سعی شده در قالب های مختلف نظیر یوم الله دهه فجر برای هرکدام اعتبار مورد نیاز تخصیص و به مرور در دستور کار اتمام قرار گیرد.

وی با بیان این که در سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی قرار است 81 طرح با سرمایه گذاری 760 میلیارد تومان به بهره برداری برسد، افزود: طرح های در دستور کار دهه فجر امسال 480 فرصت شغلی جدید در شهرستان میبد ایجاد می کند.

فرماندار میبد گفت: از تعداد کل طرح های در دستور کار دهه فجر امسال این شهرستان 10 طرح صنعتی است و قرار است با 440 میلیارد تومان افتتاح و بهره بهرداری برسد.

سجادی پور طرح های قابل افتتاح در دهه فجر امسال را زیرساختی در حوزه های صنعتی، آسفالت، برق رسانی، گازرسانی، کشاورزی و منابع طبیعی دانست و بیان کرد: سعی شده طرح های در دستور کار با توجه به عدالت در توزیع خدمات در راستای توسعه متوازن اجرایی و حمایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 480 فرصت شغلی جدید همزمان با دهه فجر در میبد

ایجاد 480 فرصت شغلی جدید همزمان با دهه فجر در میبد