مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 08:272022-02-09سياسي

نوش آبادی: ارتقای روستای باغخواص به بخش مستقل و شهر را پیگیری می کنیم


نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم روستای باعخواص خواسته زیادی ندارند، بحث تبدیل شدن باغخواص به یک بخش مستقل و شهر خواسته زیادی نیست و مصمم هستیم مقدمه این روستا را به بخش و مرکز بخش و به شهر ارتقا دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد بقیه الله الاعظم دهستان باغخواص، اظهار کرد: درود بی کران خدا بر همه کسانی که این انقلاب را خلق و حمایت کردند و این حماسه عظیم پیروزی انقلاب اسلامی را در تاریخ ثبت کردند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش و همت مردم خوب ورامین در برگزاری مجالس و محافل دهه فجر، گفت: اعتقاد دارم هر منطقه و جغرافیایی در کشور؛ یک هویت، قدمت و پیشنه ای دارد که برای دانستن آن پیشنه و شناخت آن هویت باید توجه ویژه کنیم و این پیشنه را باید به جوانان امروز بازگو کنیم تا نسبت به گذشته جغرافیای خود اطلاعات کافی داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم باغخواص مردمی متدین، ولایتمدار، بافرهنگ و با روحیه ولایی و انقلابی است، برای آنکه بتوانیم آینده را ترسیم کنیم باید به گذشته هم بیندیشیم و بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوش آبادی: ارتقای روستای باغخواص به بخش مستقل و شهر را پیگیری می کنیم

نوش آبادی: ارتقای روستای باغخواص به بخش مستقل و شهر را پیگیری می کنیم