مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 08:422022-02-09اجتماعي

سواد رسانه ای موثر در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نوپدید فضای مجازی


رییس پلیس فتا استان یزد اظهار کرد: پررنگ شدن نقش و حضور فضای مجازی در این روزهای بیماری کرونا، ضرورت نظارت و آموزش سواد رسانه ای را در بین بین کودکان و نوجوانان دوچندان کرده است.

- ایسنا/یزد رییس پلیس فتا استان یزد اظهار کرد: پررنگ شدن نقش و حضور فضای مجازی در این روزهای بیماری کرونا، ضرورت نظارت و آموزش سواد رسانه ای را در بین بین کودکان و نوجوانان دوچندان کرده است.

سرهنگ مرتضی ابوطالبی در دیدار با سرپرست اداره کل بهزیستی استان یزد با اشاره به شیوع مجدد ویروس کرونا و الزام به استفاده از آموزش های آنلاین، گفت: فضای مجازی در کنار امکانات و قابلیت ها، آسیب هایی هم برای عموم مردم و علی الخصوص قشر آسیب پذیر جامعه به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: جامعه هدف تحت حمایت بهزیستی نسبت به این تهدیدها آسیب پذیرتر هستند که باید آگاهی و شناخت آن ها از ماهیت رسانه و ابزارهای نوین افزایش یابد.

رییس پلیس فتا استان خاطرنشان کرد: با افزایش تعامل دو دستگاه درزمینه آموزش آسیب های فضای مجازی و تهیه محتوای مناسب، می توان با کمک مددکاران حوزه بهزیستی، در کاهش تهدیدات فضای مذکور گام برداشت.

دکتر رضا اُبهت سرپرست اداره کل بهزیستی استان نیز در این نشست گفت: آسیب های اجتماعی جدیدی به دنبال استفاده از فضاهای مجازی در جامعه بروز کرده است که میزان سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواد رسانه ای موثر در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نوپدید فضای مجازی

سواد رسانه ای موثر در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نوپدید فضای مجازی