مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 08:472022-02-09پزشكي

چگونه خوابیدن آرام را تجربه کنم؟


به طور کلی بهترین ساعات خواب بر اساس ساعت بیولوژیک بدن، حدود 10 شب تا 3 صبح است که در مزاج های مختلف فرق می کند و در بررسی ها مشخص شده که هر یک ساعت خواب در این ساعات به اندازه دو ساعت خواب در ساعات دیگر کارایی دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک متخصص و مدرس طب ایرانی گفت: به طور کلی بهترین ساعات خواب بر اساس ساعت بیولوژیک بدن، حدود 10 شب تا 3 صبح است که در مزاج های مختلف فرق می کند و در بررسی ها مشخص شده که هر یک ساعت خواب در این ساعات به اندازه دو ساعت خواب در ساعات دیگر کارایی دارد.

مریم نواب زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از نگاه طب ایرانی بسیاری از مشکلات خواب به علت غلبه خشکی مغز است که خودش می تواند ثانویه به عوامل مختلفی مثل عدم رعایت زمان خواب و بی نظمی در آن، افراط در استفاده از رایانه، گوشی موبایل، یا فکر و مشغله زیاد و یا گرمی بالای مزاج فرد یا حرارت بالای محیط یا استرس و.

باشد.

وی افزود: بنابراین تدابیر رطوبت بخش مفید است، مثل خوردن مخلوط حاصل از پودر 7 بادام درختی شیرین و هم وزنش نبات در یک لیوان آب قبل از خواب (مخصوصاً در افراد با کار زیاد فکری) به تقویت و تر ساختن مغز کمک می کند یا مالیدن روغن بادام شیرین یا روغن کاهو به شقیقه ها و پشت گوش ها و محل ملاج و یا چرب کردن داخل بینی کمک کننده است و یا خوردن خود کاهو در افرادی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه خوابیدن آرام را تجربه کنم؟

چگونه خوابیدن آرام را تجربه کنم؟