مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 08:572022-02-09سياسي

خانه آیت الله طالقانی در حال تخریب است


مدتی است که شاهد خراب شدن و ترک برداشتن دیوارهای خانه آیت الله طالقانی در تهران هستیم اما با این وجود مبلغ بودجه ای که برای خانه آقای طالقانی در نظر گرفته شده بود به دستور شهردار تهران لغو شده است.

- ایسنا/البرز فرزند آیت الله طالقانی گفت: مدتی است که شاهد خراب شدن و ترک برداشتن دیوارهای خانه آیت الله طالقانی در تهران هستیم اما با این وجود مبلغ بودجه ای که برای خانه آقای طالقانی در نظر گرفته شده بود به دستور شهردار تهران لغو شده است.

مهدی طالقانی در گفت و گو با ایسنا درباره منزل آیت الله طالقانی در تهران گفت: ظاهرا قرار بر این بوده که بودجه ای برای ترمیم منزل آیت الله طالقانی اختصاص داده شود و به طوری کلی فقط خانه موزه باشد و برای کتابخانه آن خانه کناری گرفته شود ولی نه تنها بودجه مقرر شده را برای ترمیم خانه به کار نبردند بلکه متاسفانه به طور کلی این قضیه پس از روی کار آمدن آقای زاکانی کنسل شد.

طالقانی تصریح کرد: البته آقای حق شناس در شورای شهر قبلی تلاش بسیاری کرد تا کتابخانه را از خانه موزه جدا کند و منزل کناری را برای کتابخانه آن خریداری کند اما ظاهرا ایشان نیز نتوانستد این کار را انجام دهند.

وی افزود: ما هیچ کار خاصی برای ترمیم منزل نمی توانیم انجام دهیم، زیرا کاملا در اختیار شهرداری است، هرچند هنگام انعقاد قرارداد با ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه آیت الله طالقانی در حال تخریب است

خانه آیت الله طالقانی در حال تخریب است